Доставка та оплата

Способи оплати:

Для Вашої зручності ми пропонуємо Вам різні варіанти оплати замовлення.

  • Оплата на карту
  • Оплата при отриманні (післяплата)
  • На розрахунковий рахунок
  • Оплата через сервіс LiqPay

 

 

Способи доставки:

Відправлення посилок здійснюється протягом 2-3 робочих днів, з моменту оформлення та підтвердження замовлення.
Замовлення зроблені у вихідні дні, оброблюються з понеділка.

Всі замовлення здійснюється компанією-перевізником Нова пошта (пошта працює з  кур'єрською доставкою, повною оплатою)

Кожне Ваше замовлення ми уважно перевіряємо та переконуємось у відсутності помилок та дефектів. Однак, ми просимо Вас перевіряти кількість та цілісність товару у присутності представника відділення Нової Пошти, щоб унеможливити наявність пошкоджень, утворених з вини перевізника.

 

 

Гарантія та повернення

Під час перевірки посилки виявився пошкоджений товар?

Повідомте, щоб ми допомогли вирішити Вашу проблему!

Якщо при отриманні замовлення Ви виявили будь-яку невідповідність у точці видачі посилки, співробітник компанії-перевізника або кур'єр забере Ваше замовлення та поверне оплату. У разі виявлення невідповідності пізніше, напишіть нам за адресою web@alanelectro.net.ua, додавши фото чи відео проблемного товару та ми домовимося про умови обміну чи повернення.

 

Товар може бути повернутий протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. При цьому цілісність упаковки товару, що повертається, повинна бути збережена, а всі деталі повинні бути на місці. Повернення товарів з пошкодженою упаковкою або неповною комплектацією неможливе. Якщо Ви виявили брак виробництва, зв'яжіться з нами, використовуючи дані з розділу «Контакти» та наші менеджери запропонують Вам можливі рішення.

 

Протягом 14 робочих днів після отримання повернення нами ми вивчаємо повернені позиції та приймаємо рішення про повернення коштів. Ви отримаєте сповіщення про прийняте рішення на Вашу електронну пошту або за номером телефону, вказаним Вами під час оформлення замовлення. Ми переконливо просимо Вас не повертати товари, придбані в іншому магазині та зберігати чеки та штрих-коди продукції в цілісності, щоб підтвердити, що покупка була здійснена у нас. Продукцію з пошкодженим штрих-кодом або без наявності фіскального чека не може бути прийнято. 

Ми переконливо просимо Вас не повертати товари, придбані в іншому магазині та зберігати чеки та штрих-коди продукції в цілісності, щоб підтвердити, що покупка була здійснена у нас. Продукцію з пошкодженим штрих-кодом або без наявності фіскального чека не може бути прийнято.

 

 

 

Залишились питання?

Залиште свої контактні дані і ми зв'яжемося з Вами!

Залишились питання?